Rijeka Krsica Drivenik Tribaji Novi-Vinodloski Crikvenica Kraljevica Kostrena Rijeka

Sobota, 9 kwietnia 2011 · Komentarze(2)
Kategoria Zagranica
Wyjazd udany, widoki przepiekne, załączam kila fotek. Ponadto spalilem sobie rece i twarz, no cóż moja wina, nie spodziewałem się takiego ostrego słońca na początku kwietnia. Po drodzę złapałem kapcia a brakło narzędzi i łatek. Znajomy Chorawat już się szykował do przyjazdu ale po przejściu ok 2km z buta napotkałem zakład lakierniczy, bardzo życzliwi Chorwaci pomogli. Wcześniej jeden z bikerow zatrzymawszy się użyczył pompki z nabojem ale bez skutku - wielkie dzięki..
Jutro też coś wymyśle, ale zaczyna mnie matrwić coraz bardziej skrzypiąca korba, nie chciałbym załatwić łożysk w użyczonym Capriolo

Górki w okolicach Rijeki by Voyteks, on Flickr

Most na Krk by Voyteks, on Flickr

Kriljevica by Voyteks, on Flickr

Bakar by Voyteks, on Flickr

W Chorwacji byłam kilkakrotnie, ale zawsze w pełni sezonu. Drogi wtedy są tak zatłoczone samochodami, że rowerzyści nie mają odwagi między nie się wciskać. Kwiecień to idealny czas do zwiedzania, bo i pusto i nie ma jeszcze morderczych upałów.
Fotki rewelacja!!! :)

niradhara 15:43 poniedziałek, 11 kwietnia 2011

Tereny niezwykłej urody! Zdjęcia super. A najbardziej zazdroszczę tej lazurowej wody :-) Spory dystansik.

grigor86 18:37 sobota, 9 kwietnia 2011
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa przyz