Sobieszewo - prom przez Wisłę - Stegna - Piaski

Niedziela, 1 maja 2011 · Komentarze(4)
Kategoria Szosówka
Samochodem do Sobieszewa, stamtąd trasa jak tytule, wyjazd udany, brak deszczu i awarii. Lubię atmosferę mierzei wiślanej, kiedyś często tam jeździłem - jakieś 20 lat temu hyhy
Wiatr boczny, czasem pomagał ale głównie przeszkadzał.... Spodziewałem się mniejszego ruchu na drodze ale nie było źle... raz tylko jakiś pacan w Krynicy Morskiej wyjechał z podporządkowanej - za co dostał wiąchę i nie czcze pogróżki.
Dodatkowo testowałem nowy kask szosowy Rudego, niestety ciut mały ale jakoś daje radę,.. w opisie miał być do 62cm a okazał się 61cm, za to cena atrakcyjna

po tym już tylko Cep Cepa Cepem Pogania... by Voyteks, on Flickr

Rude jest żółte by Voyteks, on Flickr

Zalew by Voyteks, on Flickr

okolice Kątów Rybackich by Voyteks, on Flickr

Koniec Wisły by Voyteks, on Flickr

Też czasami robimy tą trasę z moją ekipą.Tylko z Tczewa to wychodzi 180km.
Pozdrawiam

sikorski33 20:43 niedziela, 8 maja 2011

Puchaty razem z Fascikiem chyba jakąś specjalna wołowinę jedzą ( może z Hiszpanii ), ich średnie dla mnie tez poza zasięgiem.., a twoja kolejna wyprawa super i fajnie że zapodajesz fotki..

exocet 09:52 poniedziałek, 2 maja 2011

Pewnie, tak jest ciekawiej, można sie porozgladac. Mam jeszcze sporo rożnych wariantów, bedą sie z czasem pojawiać. Musimy sie w końcu razem umówić ale Twoja obecna forma jest poza moim zasięgiem ;)

miesny 19:38 niedziela, 1 maja 2011

Fajne sobie robisz te wycieczki. Chyba muszę Twoim wzorem wyjeżdżać gdzieś dalej autem, nudzą mi się już powoli okolice Szemuda. A trasy do Kartuz czy Kościerzyny są zatłoczone.

puchaty 19:17 niedziela, 1 maja 2011
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa potka