Muir Woods i Mill Valley

Niedziela, 26 czerwca 2011 · Komentarze(3)
Kategoria Zagranica
Zdarzyło się znowu być kilka dni w San Francisco, część niedzieli udało się przeznaczyć na rowerowanie. Najlepszy sposób poznawiania świata od lądu.

Plan był obejrzeć lokalną naturę. Okazało się ze Golden Bridge był zamkniety przez zawody triatlonowe - organizator zapewnił jednak transport w postaci shuttle bus dla rowerów.. Tam w ogóle się rowerzystów szanuje, wysoka kultura - pomijając odbywajacą sie tam właśnie parade gejów hyhy. A co - jestem homofobem i się tego nie wstydzę :)

Mimo, że w górkach koło Golden Gate wynaleziono kiedyś MTB (przez Garego Fishera i jego naśladowców) "górali" jest na drogach tylko pomiędzy 5-10%, reszta to piękne nowczesne szosy albo jeszcze piękniejsze szosowe klasyki. W sklepach (licznych i bogato wyposażonych) jest duża oferta ram metalowych i gęsich szyjek - które u nas są passe. Z ciekawostek MTB ameryknaie eksprymentują teraz z kołem 27,5' - nazywając to idealnym kompromisem pomiedzy wielkim a małym kołem. Zobaczymy czy to się przyjmię - szanse są spore.
Ogólnie wycieczka się udała, pogoda zmienna - chłodnawo jak na Kalifornie od 15-18 stopni, co by się nie rozpisywać co widziałem wrzucam kilka fotek. Fajne tereny na rowerowe wakacje - mnie przez kilka godzin udało się tylko nabrać ochoty na kolejne kierunki. I na razie tyle, reszte czasu tej wizyty pochłonie w całości praca.