Gary reaktywacja

Sobota, 3 marca 2012 · Komentarze(3)
Rektywowany Gary - po dRAMAcie z jesieni - wyjechał pierwszy raz w trasę.. lepiej późno niż wcale.
Trek przysłał tegoroczną ramę Syperfly Elite Al w miejsce połamanego X-Calibra 2008. Niezły deal.
Przed wycieczką Gary wyglądał tak, oprócz ramy wyposażony w nowy mostek i sztyce.

Pośmigał po lasach w okolicach Witomona i Kacka, w kórym wciąż dużo mokrego, jeździec plując błotem zajechał do serwisu po błotniki. Przy okazji posłuchał porad doświadczonych i przestawił mostek, pomajstrowali i po powrocie Gary wyglądał juz tak:

orzesz ty ..:) cudny, a propo przejęcia Garego - ramy GF często pękały podobno, Trek nie ma takich opinii..,

exocet 16:35 niedziela, 4 marca 2012

to jest 29er Gary Fisher Collection od Treka, kupili Garego kilka lat temu, niestety

miesny 20:27 sobota, 3 marca 2012

Ładny bo biały :-)
Ps. myląca nazwa rowerku, na początku myślałem że to Gary Fisher :-)

grigor86 20:17 sobota, 3 marca 2012
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa skuki